inget är lovat

Man vet aldrig, ibland blir det flera inlägg per dag och ibland inga på en vecka. Så jag kan inte lova något men det blir troligtvis mer bloggande än vanligt.


På Åhlens jätte billiga café med Emma  :)

Efter en dag på stan med Bästis Öhman så sitter jag här i mitt nymublerade rum och drömmer om hur mycket man vill göra med rummet. Som ni alla som läser min blogg vet så är mina största intressen fotboll och hästar, och fiolen då på ett hörn ;) Men jag är även väldigt intresserad av inredning. Typ hur roligt som helst att gå i möbelaffärer och titta på allt man vill köpa, fast tyvärr så blir det ju nästan aldrig så. Okej, nog mycket drömmande för min del nu. Det är så att jag har tänkt tappetsera om i mitt rum - för att mina snälla fåglar har förstört mina tio års gamla tapeter lite överallt. Har funderat på att ha en fototapet, eller tror ni att man blir läss? Har hittat några favoriter på www.photowall.se

Blir ingen träning för min del ikväll i hopp om att träna på onsdag istället. Min snälla vän Ida har smittat ner mig så jag har fått ont i halsen. Haha! Eller nä, det är inge roligt. När jag träffade Siri på stan idag så sa hon att jag lät som en man!! Bussigt asså ;>
Ska fara till storheden senare och köpa mig en tröja. Om jag hittar någon dvs. Ska göra om den lite så ni får se sen.
Pusss <33

Min galna saknade vän har skaffat blogg. Kolla in på den ni :)
http://deelice.blogg.se

TACKA MIG DELICE!;D


Du är för söt älskling <3


Kommentarer
Delice

Taack sofiia <3333



Fast jag fattar inte hur man svara på komentarer xD

Du borde komma hit och ge mig experthjälp:o

(L) Saknar dej ngt extremt!!

2009-10-26 @ 21:38:44
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0