sooner or later they all will be gone

Igår var jag på stan och slsade en hel det hehe. På Guldfynd köpte jag ett halsband, ett par rhängen, en ring och en till sak.Sedan ville jag ha nått till discot så då jag jag på Gina och köpte ett svart linne med nå tryck.

Idag på skolan så var det så jävla kallt! Jag får psyk när killarna dessutom öppnar fönstret hela tiden. Vi såg vinterviken (som vi har läst) under det två timmars långa Matte/NOpasset (y) På musiken så skulle jag och Hanna hitta en låt som förmedlar känslor och i sista sekund så valde vi bland alla. Forever Young blev det. Gillar verkligen den låten.

Okej, tråkinlägg men jag har lite brådis. Måste hinna plugga spanska innan jag far ut och springer.
 Puss <3

/sK

Jag orkar inte stoppa in nå bilder nu men skriv den som är sugen på att se :)



Forever young-Alphaville
<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0