Dressyr med anna och jojs

For ut och sprang till Gammelstan innan jag checkade Idol. Karolina var inte en utav mina favoriter men jag tycker att hon var för bra för att åka ut så tidigt faktist.

I morse så fick jag veta att Annas tävling började tio och klockan var halv tio när jag vaknade. Så man kan ju säga att jag fick bråttom. Klädde på mig, tog med lite frukost i bilen och sen vare bara att fara.
Anna och Jojsan var väldigt dukiga, och skärskillt med tanke på att det är deras första tävling. Själv hade jag aldrig vågat ställa upp. Minst av allt i en dressyrtävling. Riktig söta tillsammans. Man ser att det finns kemi mellan dom ;) <3 Jag stannade inte så länge men ett tag i alla fall så jag fick snacka lite med Sötnöten Anna (a) Bilder kommer sen.

Sitter nu här och väntar på att få åka till Tuna för vi ska ha fotbollsavslutning.

Pussii /sK


Lätt en av dom 4 bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0