bananer i boken

Urs och fy och blä vad äckligt!
Sista passet idag var då äckligt. Vi fick tillbaka Hungerspelen-berättelserna och när jag fick till baka min så frågade Carina om jag hade ätir banan. Ömm okej, vadå då tänkte jag. Så sa hon att det luktade från min svenskabok och jo minsann, när jag öppnade första sidan av Hungerspelen så låg det en äcklig brun bananskiva där. Höhö stackars Carina, det måste ha varit lagomt mysigt att läsa när den låg där. Haha men asså fan vad jag började skratta. Måste riva ut sidorna för vem vill ha en banan i svenskaboken?



mysigt värre


Kelly Clarkson - Walk away

Kommentarer
Anna

På wallöfs ;DD

2009-10-09 @ 18:33:40
URL: http://aannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0