sju i ett 4-mannatält

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag orkade inte skriva igår och dessutom var det ridning.
  Vandringen var helt ok fast det var roligast när vi kom fram. Lagade lite mat och sen så hade vi det lite mysigt runt elden hihi. Vi grillade, berättade spökhistorier och gick omkring med våra pannlampor i mörkret. Jag Stig och Marre gick från vårat tält och sov med Isak S, Sebbe, Linus och Robbe. Ganska så trångt. Höhö, okej vi sov inte precis. Jag somnade typ i 20 min och då trodde jag det var morgon hehe. Marre, Robbe Linus och Isak S gick till vårat tält sen och då somnade man. Helt läskigt för jag visste inte var utgången var när jag vaknade.
Vi hade det roligt i alla fall. Eller jag hade då de. Faktist värt att skippa en träning :)



Sorry kvallan men dom är fotade i mörkt och med mobil ;)



Var måttligt trött när jag kom hem men det vara bara att ge sig iväg till stallet sen. Fick Björk och vi tränade på öppna på volt och sen gjorde vi en övning i tölt. Hon var väldigt fin i början fast sen kom det till det svårare varvet och då gick det lite sämre. Hon är så himla stark i munnen och lägger sig i handen, men det gick bättre än förra gången för nu så sökte hon sig mer frammåt neråt och det gick bättre att samla henne. I töltövningen så hade hon jätte fin takt i början när vi skulle öka på raksträckan och sen gå in på volt. I slutet var tälten inte lika bra men öppnan som vi skulle göra på en långsida gick mycket bättre än förra gången!


Kommentarer
elin

shit så pigg man såg ut att vara då..

2009-10-09 @ 17:53:10
URL: http://elinkallasagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0