jag tänker inte stötta dig, jag tänker vara egoistisk

Igår hoppade vi på ridningen och det var väldigt roligt! Jag fick Jupiter och han var helt härlig att rida. Ska rida igen på måndag med Tilda för Izza den stackaren ramlade av när hennes grupp hoppade så hon bröt handleden.
På hemvägen fick jag äntligen tag i Ida som typ inte har något täckning i huset haha x) Pratade väl si sådär i 25 min, I MOBILEN! Kommer bli dyrt haha.

Adventsfirande på skolan idag. Mys. Skulle just säga till Mia att jag inte ville sjunga på lucia men då kom Linnea in i klassrummet och sa att jag skulle sjunga Juletid med henne. Omg  jag kan typ en rad! Någon som kan ge mig en text?

Nu ska jag fortätta på min känslodikt till svenskan och ikväll blir det planja med Emma. Emma, min Emma som kanske ska flytta till Gottland :'( Alla bara far! Men inte du, om jag så måste binda fast dig.
Puss <3


OMG hahaha, jag spelar fiol typ 11 år x'D

Kommentarer
Delice

Ska emma flytta och hon har inte berättat för meeej :O

2009-11-28 @ 22:03:49
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0