i nysnön och mörkret, med pannlampa och reflexväst

Fredagkväll,
Sitter här i väntan på utröstningen i Idol och bara tar det lungt. Känner mig riktigt duktig som har sprungit och pluggat tre hela långa timmar med tråkig engelska. Fast måste ju säga att det har blivit roligare när man har fått en lite bättre lärare. Inge illa ment mot "Hejsan Hejsan" men...

Ines kom typ 10 min sent (för att vi inte har någon bil för tillfället så hennes brorsa  som slutar kl 5  måste skjutsa oss. Vi kom prick kl 6 så det blev lite brådis men jag tror ingen blev sur. Alla är så snälla. Gillar vekligen min grupp!
  Uteritten susen! Första galoppen var nå så underbar att det inte går att berskriva. Vi galopperade även två gånger i galoppbacken och lilla söta Orka var verkligen anfodd. Som hon fåsade, haha stackaren. Underbart härligt med dessa hästarna i denna gruppen alla fall! Men måste följa Siri någon gång, jag saknar mina älskponnus <3

Kramar från en lagomt lycklig Sofia


?? :) <3


Har beställt min fototapet och det kommer troligtvis på måndag. Nästa helg blir det att tapetsera! Okej, jag kan hjälpa till att riva tapeter men resten får nog pappa sköta. För allas säkerhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0