inge å göra så då skriver man ett inlägg :P

Nu har jag varit på träning. Vi hade målvaktsträning jag och Ida. Tränad på det vanlig. Fallteknink, snabba fötter också tränade vi lite insparkar. Någon som kan ta en skjut/crosskurs med mig? Skulle verkligen behöva. Det är bara att anmäla sig XD Haha skojade bara, men så är det när man inte har något att göra. Å ni vet min humor. Inte någon utav dom bästa :p Fast nu borde jag kanske gå och sova xD Hahaha ska läsa tror jag. Hittar typ bra böcker hela tiden nu :'o På svenska ska vi göra en bokaffisch. Typ som en filmaffisch fast om en bok. Ska bli roligt tror jag. Jag ska göra om "Så blir du populär" av Meg Cabot. Har kommit på ganska mycket att göra på den, men någon som har läst den som har fler förslag? :P Hahaha jag är konstig, men ska sova nu.

Kraaaaaaaaaaaaaaamissssssssssssssss<33



.....<'3


Kommentarer
jag

att inte gö en vollybollplan!!!!!!!!

2009-05-22 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0