Länge sen...

Bu var det ett tag sen, men livet rullar på som vanligt. Ja nästan iaf... Igår var det träning. Den enda i vecken "/ Ska ju till gbg på torsdag med EMMA!! <3 :D Och pappsen då. På fredag far vi väll som vanligt till Liseberg. Kulkul. Idag har det bara varit roligt. Vet inte varför men ibland tänker man inte x'D. Aunes, jag Ogge och Isak skulle bli intervjuade av rektorn när vi hade idrott men hon kom aldrig. Det visade sig att det hade blivit fel med tiderna typ. Så vi väntade bara och sen när dom viste varför hon var sen så det ingen idé att gå till idrotten. Vi missade även det mesta av musiken för vi gick senare ist.  På musiken skulle all sjunga två och två i mick så jag fick bara höra två par + mig och elin a. Piiinsamt eftersom att min sångröst, öm hur ska man uttrycka det? SUGEEEEER!! -.- Jajja, inge flydde i alla fall så det är ju ett bra tecken ;) Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så kraaaaaaaaaam <3

/Soffipropp :)

Livet är inte slut bara för att det går tugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0