grattis anna<33

Vill bara säga grattis till min sötnöt<3333 Som fyller 13 år idag ;D

Du ska ha ett stort tack för att du finns,  för jag har fått träffa dig, för att du är den du är. Du är en vän man alltid vill ha kvar, jag älskar dig även fast vi inte har känt varandra så superlänge, även fast vi bara har varit med varandra en gång (och massvis med gånger i stallet då) Den första gången vi pratade i stallet är något man alltid kommer att minnas x'D <33 Våran "väg" från ingenting till jätte bra kompisar har varit lite anourlund men jag är så himla glad för den där dagen på pixbox....


Allting började med att jag skrev till dig den första gången 2007-09-18 15:01 (Han e ju bara fööör BÄST!!!<3 ÄLSKAR DIG KILLEN<3) Asså kommentar på en av annas bilder på king. Sen började vi bråka om en bild som jag trodde att anna hade tagit av mig och en annan bild som jag hade fått ta av anna men det kom hon inte ihåg. Haha, hade skrivit att hon hade tagit den. Hahah kul att skratta åt efter, men det var inte förän senare som vi började typ chatta. Sen såg jag henne på stallbacken, hon följde med Siri på en ridning. Efter ett tag så fick jag reda på att honskulle byta grupp. Men vem hade kunnat ana att du skulle börja i MIN grupp?! För det vare precis som hände. Vi kom på att vi skulle börja lära känna varandra bättre och drf skulle vi prata i stallet. Hahah vårat "satllmöte" xD Det blev ju för komiskt. (a) HAHAHA

Sen har vi chattat och smsat mkt mkt(och pratade i mick i typ 5 timmar x'D). Vi har till-och-med varit med varandra (2009-01-17) Superskojj dag!<3 Tänk vad fantastiskt (a) Och hela historien började på pix... (a)





Vårat "stallmöte"

Kommentarer
Anna

aw<3 älskar dig också vännen<33

2009-05-20 @ 16:10:20
URL: http://teletacos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0