:)

Onsdagar, den bästa dagen såklart! ;P <3 På morgonen hade vi idrott och då fick vi vara inne för det var inte så bra väder. Sen hade vi so och engelska som typ var roligt! :'o hehe ;D Efter lunchen vare ju slöjd :) Jag h¨ller på att sy gråa mjukisbyxor. Haha insidan av fickorna är gröna. Hahaha anourlunda elr vad? :P På svenska var det oxå roligt för vi håller på att göra "bok-affischer". Typ som film-affischer. När jag kom hem fanns ett väldigt intressan kuvert ;P Haha sen så var jag lat x) Låg och läste typ hela tiden tills man skulle fa till stallet <3 Jag fick Conrad för tredje gången :P <3 Men han är jätte fiiiin. Vi red över bommar på C-volten och på långsidan vid B. Det gick ganska bra faktist för mig iaf.  Benita blev typ sur på oss xD Hon tyckte vi slarvade. Men sen gick det nog bättre för alla. När jag kom hem så SMSade Siri och frågade om jag ville följa på stan imorn (fredag) med henne och Anna :) Såklart! :P Men hinner inte vara där nå länge alls "/ Jajja, bättre lite än inget. Å idag kanske jag träffar Anna på skolbion. Hon ska oxå dit vid ett. Nu har vi sovmorgon så jag sitter här och skriver x) Har nya bilder på pix nu. Hehe inte så många men några. Titta och kommentera ;)<3

Kraaaaaaam /sofia

haha xD
Nya skor<33 ;)
Trackback
RSS 2.0