duktiga hanna och carro ;)

Hejsan hejsan!
Idag har jag varit och kollat när Hanna och Carro har tävlat. Hanna började i  clear round. Hon red Bob och det gick jätte bra för dom <3 Sen red Carro lätt clear round med Pojken. Hon hade inte anmält sig där först men sen gjorde hon typ det (tror jag). Det gick även bra för dom! <3 Sen red Carro Malte i lätt D och dom kom tvåa tror jag med tiden 21: nånting på omhoppningen :) Carro var oxå med i lätt C och där kom dom etta! :D Grattis Carro <3 rätta mig om jag har fel x) Hon fick noll fel i grundomgången och sen en vägran på omhoppningen, på sista hindret. När hon skulle rida sista hindret igen så ramlade hon av :'( Såg sjukt läskigt ut, men hon gjorde iaf inte illa sig så mkt <3 Nu ska jag snart på träning :D Lägger ut lite bilder här i nästa inlägg tror jag för har nästan slut uppladdning på pix. Men lägger in dom sen! :)

Kraaaaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0