galopp (;

Jo ni, nu har vi galopperat också! Mallig var super när vi satt av och satt upp. Hon stod helt stilla. Jag började rida idag. Efter jag hade skrittat igång henne så travade vi och gjorde halt, flera gånger. Hon var som en helt ny häst. Vet inte vad som har tagit åt henne. Fast vill ju att hon ska vara samma, fast asså hon har bara blivit så förändrad sen igår. Ja, ni fattar. När Ida red henne så galopperade hon. Vi tänkte träna upp och ned sittningar så då passade jag också på att prova galoppera. Hon är ju van vid att inte galoppera i travet, fast det gick ändå ganska bra. Först ska vi väll bara få henne att sluta trava snabbt innan hon fattar galopp, sen att få henne i rätt galopp. Vi red lite längre än vanligt men hon har ju semester nu till på måndag eftersom det är PSG!!! Förlåt om jag tjatar men fan vad kul det ska bliii! Hon hade jätte härlig galopp <3 Bara man gör några halvhalter så. Något av det härligaste jag varti med om! Puss på dig sötnos<333
 Mobilen jag skulle köpa fanns inte på lager, så jag får ha pappas jobbmobil tills den kommer in "/
Ska va med Evve snart så orkar inte skriva nå mer.

Kraaam <333


veet, assuddig "/

Kommentarer
Amanda(NessaLoover)<3

Rider Du?<33 Jag Me?<333

2009-06-25 @ 10:28:07
Anonym

Jaa :) <33

på ridskola och på henne <33

2009-06-25 @ 21:56:03
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0