allt annat än långtråkigt :)

Jo ni, det var lördagen :) Man kan ju säga att det blev en del cyklande. Emma kom till mig på morgonen och då cyklade vi till Ica supermarket och köpte glass. Sen kom jag på att vi skulle fara till Ingrids hem (där Delles mormor bodde förut) och titta lite. Vi cyklade bortanför Wika möbler, men tror ni vi hittade? Nej xD Så då for vi till vattnet och så hade vi så tur (eller om man nu ska säga skicklighet) att vi kom till hamnen där Delice och hennes familj hade deras båt förut. Då stnnade vi ganska länge och tog lite kort och så :) När vi skulle åka tbx så såg jag skylten till Ingrids hem. Då for vi dit en snabbis, sen till Ica igen. Tjockast i staden :p Vi köpte chips som vi sen tjockade i oss i gränderna. Gissa vad vi sen gjorde. Jo! Vi cyklade hem, sen for vi till Ica maxi och köpte godis, chips och sen till statoil och hyrde en film. Den såg jag, Emma och Evve hos mig efter maten :) Jätte bra, fast läskig... ;D

Idag har jag varit i stallet. Kom dit halv tol för jag trodde att vi skulle börja rida halv ett fast det var då vi skulle samlas... Så jag hade ju kunnat va med i matchen mot Junosuando (som vi vann mot med 9-1). Jajja, inget att gör åt nu "/ Jag fick Tito och han var jätte duktig! :) <3 Var ju bara pay-and-jump. Så ingen riktig tävling om man säger så men det var en bra start, för jag har aldrig tävlat förut :'o Fattar inte vrf, det var ju superkul!! :D <333 När jag kom hem så åt jag, sen for jag iväg till Golf-garden och körde mångkamp (Basketavslutning :p). I mitt lag, -som också var det vinnande laget- var det jag, Elin A, Cissi och Mailn :) Kulkul! :D Nus ka jag ladda upp life bilder på pix och sen ska jag se oc som jag fått låna av Evve,

Kraaaam <33





du är bäst emma <33


snyggis emma <333



mörka bilder... ska redigera dom sen :)

Kommentarer
emma

hahahahhaha omg tjockaste ungarnaXD<3 love you

2009-06-07 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0