tjurhäst

Har nog inte varit med om någon tjurigare häst än Mallig! Ledde runt henne runt banan första varvet ist för att rida. Hon stenvägrade att lyssna på mina halter.Tokhästen lådsas inte fatta vad jag menar. När vi nästan var tillbaka så då minsann så lyssnade hon! Ville ju inte ge mig så jag red det andra varvet istället. Hon sparkade inte bakut någonting när jag galopeprade som hon brukar. Ett problem mindre. Fast hon var lite seg i fattningen. Hon är ju van vid att inte galoppera så det blir väl lite förvirrande, men det är bara att jobba på det. Längtar till imorn när vi ska fa dit. Hela dagen blir väldigt fullt upp. När jag kommer från stallet ska jag följa Anna till Jojsan och sen direkt till träning. Bara roliga saker i alla fall.
Nu har jag skrivit om igår, imorgon,, fast inte idag. Så jag får väl ta och göra det nu. Vi samlades med laget klockan 7 på morgonen på Planjaplåt. Vi skulle märka om och ompaketera fönsterbläck för att få in pengar till laget. Det var faktis inte så jätte tråkigt. Gick lite som på räls ;) När jag skulle märka en nyplastad bunt med fönsterbläck (i plåt) och Cissi skulle bära iväg den så råkade hon tjonga i den i mitt huvud x) Haha det gjorde ju inget såklart, å det gjorde inte ont heller :O Klockan ett fanns det bara kvar att plasta in allt i plastningsmaskinen och alla behövdes inte då. Så stannade några kvar (bl a pappa) och dom har ännu inte kommit hem!! ;o Klockan är över fem nu. Fast värt 20 000 kronor iaf :)
Nu har min Emma kommit hem och är här så nu ska jag vara lite social med henne! :D <3 Kanske gör ännu en ny header, haha vem vet x)

Längtar så förbaskat till Gothia! <3 Fast har så jävla hon i axelhelvetet. Hoppas jag kan stå. Ja, iaf nån match :P Vill INTE så alla xD

Kramis /sK


Gillar dig ändå <3


Kommentarer
♫ Amanda ♥

Sv: taaack! :)

Du har gjort en header ser jag. Snyggt! :D

2009-07-05 @ 14:42:51
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0