Ingen rast ingen ro

Ibland hinner man skriva, ibland inte. Igår var en sådan dag då man lixom inte hinner. Det började med att jag åkte med Ida till Mallig som vanligt. Hon var väldigt tjurig i början fast sen gick det lite bättre. När jag kom hem så åt jag och sen bar det av till nästa stall. Åkte med Anna till Jojsan. Vi hade det jätte roligt. Eller det hade jag i alla fal :D Anna och Elina red till Walöfs (?) och red.


Så sjukt söta tsm <3 :)

Sen fick jag prova rida henne!! Kändes som jag skulle förstöra henne när hon började passa så jag red inte på henne så mkt... Fast sen när hon kom i trav så var hon jätte fin! Galopperade lite med henne också och det gick bra förutom att hon snubblade x'D <3 Anna undrade om jag ville rida hem Jojsan fast det kändes ju lite dumt att låta henne cykla (fick låna Elinas cykel) och jag red där så jag tackade nej. Haha vi hade kunnat kopiera Jojsan x). Dom red i skogen där det var jätte gropig väg så jag fick leda cyklen. När jag kom hem så fick jag hastäta och sen till träningen. Har varit träning nu på morgonen också. Vi spelade nästan hela tiden och for sen ut och sprang.
Nu ska jag till stan med Ida. Sen ska vi möta Evve, Emma och Jossan där :)
 Kramis/ sK

Kommentarer
Anna

Hihi det var en stor grej det där med att du fick provrida henne xD Hahahaha ;D<3333

2009-07-06 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0