gothia here we come!

Kände att jag bara att jag var tvungen att skriva innan vi far till Gothia. Om exakt ett dygn minus 20 min så går tåget (klockan är nu 20:22). Vet inte vad jag ska skriva men kan väl skriva lite om dagen då.
  Gick jätte bra när jag det Tjorivga Underbar (a) Först ville hon inte komma in i stallet, fast efter ett tag så kom Ida på¨ett bra knep så att vi fick in henne. Hon har utvecklats så extremt mycket dom 18 dagarna vi har varit med henne! Idag så gick t ex galoppen så underbart bra. Hon tog galoppfattningen från skritt och gjorde endast några få travsteg. Fick henne även att galoppera cirkus två galoppsprång i vänster galopp. Är mkt stolt, haha.
  Hemma så malde jag böcker ända till maten och där emellan gå gjorde jag fysprogrammet som vi fick från basketen. Satt på bron och läste en extremt bra bok när det plötsligt börja blåsa vatten från taket rakt på mig! Förstår inte hur men blöt blev jag i alla fall. Har handlat lite till tåget imorn och köpte en jättesöt borste xD Hur en borste kan vara söt har jag ingen aning om men denna var i alla fall det x'P

Nu ska jag packa det sista och sen se på oc <3 :D
/sK

Som vanligt i varje inlägg:


buuuus med opus som var så duktig igår på travet :)


konstig bild :'s


Skunkigt värre


Alla hästa minus Opus.

Malte, Grabben (som också sprang igår. Han kom sexa så lite pengar blev det allt :)), Ginala och Mallig och Ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0