adrenalinkick

Nu är klockan snart fem och om ca 45 min ska jag vara hos Idas mormor och mofar för vi ska till travet så jag skriver lite kortfattat om dagen. Började med att springa med Evve. Å hör på. Klockan halv 8!! xD Fast skönt var det. Körde lite intervaller och så, känndes bra.
  Åkte till Mallig som vanligt fast ensam. Ida kunde inte för det som hände igår. Fick stanna vid tågbommarna och stod där typ i 15 minuter. På den tiden hann det samlas 26 st bilar, fast det kom aldrig något tåg!
  Mallig gick jätte fint, skärskillt i galoppfattningarna. Förut så började hon ju trava jätte snabbt innan hon kom in i galopp. Idag gjorde jag galopp från stillastående och hon fattade nästan direkt. Gick även med henne på volt lite. Hon har svårare att böja sig till höger, fast hon har ännu svårare att ta vänster galopp. Lätt att böja till vänster och lätt att få i höger galopp.
  Har också städat i Idas morfars stall lite. Fan vad skunkigt! Fast det blir nog fint sen :)
  Ida ska hjälpa mig sen att stoppa in filmer. Man vet aldrig vad det blir på fast jag vet en sak :D Roligt att se på tror jag. Kram/sK

Blev inte många bilder eftersom jag ver ensam (Ida kom sen och red lite. Tror att det värsta håller på att gå över:] )

Du är underbar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0