you are everything i need and more

Aha nu är det bara 3 skoldagar kvar. Julfesten tycker jag inte räknas som en skoldag för det är ju så roligt! Även fast vi inte hade varit lediga för den så hade jag gärna gått :)

EN HEL VECKA UTAN LÄXOR. Kan det vara mer undrbart?
Igår var det rolig träning med 20 min löpning först. Kändes bra förutom att man blev så jävlans yr när man sprang där inne i arcus. Skitrolig målvaktsträning också. Asså det är inte normalt, min pappa har bara spelat back och aldrig något annat  och ändå står det på laget.se att han är målvaktstränare. Han är ju långt ifrån utbildad om man säger så x) Hur normalt är det att "slaven" säger åt han som bestämmer vad han ska göra? Haha.

Nu har jag sätt klart Titanic som jag lånat av Izza och den var sjukt bra! Alla vet förståss redan om det, men det var ny för mig.
Ska snart sticka på träning. Vi ska va i Råneå i Evelinas brottningslokal. Sist var det iaf jävligt kul! :D

Apropå brottning så har Delice blivit uttagen till att vara med i Glentos som är en jätte stor brottartävling. Duktig flicka <33 :)
Jag och Emma släpper dig aldrig! Här i Lule finns det två hjärtan som slår starkt för våran brottande ängel <3'


vi är så fina hahah


Ni är allt och lite till.
Det är konstigt. Fast jag är mycket glad för det. Delice, Jag är bättre vän med dig även fast vi träffas så sällan träffas än vad jag är med många många här i Luleå. Emma, Det går lixom inte att inte vara kompis med dig så jag får väl stå ut(a)

Ä L S K A R  E R < 3



Nu ska jag försöka lära mig introt till Bryan Adams Everyting I do, I do it for you. Det är så fint tkr jag :)


Kommentarer
evelina

sv; TACK! Den är inte så noga gjord men.. :)

2009-12-16 @ 21:27:30
URL: http://eevelinaoscarssson.blogg.se/
Delice

<3 jag är hungrig nervös och överkännslig :O

2009-12-18 @ 12:53:24
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0