skänk oss ljus och värme

Dåligt bloggande ajaj.
Träningen i måndags - oj oj oj vad seg jag är - var i alla fall rolig. Något intressant i veckan då... Hmm inte så mycket. Idag var det lucia på skolan och jag var nervös som fan men jag överlevde. Jag och Linnea sjöng Juletid och det gick ju inte så bra för min del om man gämför med på repen med Mia men jag ångrar mig inte. Jag är nöjd att jag gjorde. Om man tänker efter... för nått år sen vågade jag inte ens sjunga singstar för Emma.
Matteprov också och jag kunde inte koncentrera mig för all nervositet släppte då så jag bara tänkte på lucian. Lyckat.

Var med Hanna och imorn blir det filmkväll med mina två ida-saknare, hanna, tilda och feffe :) Idag är det idol som alla säkert har märkt och nu ska jag fixa lite bildspel innan dess ;) Har någon låten Simply the best av Tina Turner? SKRIIIIV!!
Som ni säkert också har märkt så gillar jag att göra bildspel x) Haha typ jätte många fotbollsföräldrar har tittat på min fotbollsfilm ;o

Futsal imorn med damlag-93/94-95 och 96 :) Ska bli skojjjjj :D <3

Nu ska sofia sticka, så passå på att kommentera!!
Asså inte sticka sticka utan sticka, dra, gå iväg...


sofia är så seriös...

hanna <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0