maybe this christmas will be something more...

Tjohejsan!
Julhandlade lite igår och det blev en massa timmar och jag hittade nästan ingenting. Måste hitta en vinterjacka också. Vet exakt hur den ska se ut men hittar ingen. Måste julpynta lite också ;) Har faktist inte satt upp något ännu.
 Idag var det läns och imorn är det läns så nu ska jag käka och sova :p 
 

Föresten, liknar jag någon kändis? Isf vem, eller skriv bara nån jag kan vara. En sak till skolan, jag har problem x)

Nu har jag ett till problem, jag hittade två snygga klänningar till julfesten men jag vet inte om dom ser för fina ut... Hinner inte sätta inte nå bilder så kanske svårt att svara på frågan men pusspuss <3


BLÄÄÄÄ att Tove åkte ut igår! Hon skulle ju vinna!! Eller Erik skulle säkert vinna men jag tyckte Tove!!

Kommentarer
Emma

:(mm h on var bra men alla tre är skit bra:)<3

2009-12-05 @ 20:35:28
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0