twistad

Att gå till skolan (som jag trodde skulle bli astrist) blev faktist väldigt rolig. Till och med engelskan var ganska okej. Nog för att vi mest pratade om förra åtet och vad vi hade lärt oss och så, hehe eller vad vi inte  hade lärt oss. Sedan kom det till den efterlänktade träningen på kvällen. Det var här dagen twistade om sig. Nog för att själva träningen var rolig, jag skulle ju få spela ute imorgon. Men tror ni att jag ska få det? Nej såklart inte. För jag ska stå mot NOTAS med 94:orna. Superkul att jag inte får träna ute något innan jag ska spela ute mot BAIK. Förlåt mina klagomål om att spela ute hela tiden men jag känner ett stort behov att att också få försöka kämpa lite... Får väl börja längta till nästa måndag då istället. Men whatever, fotboll äger hur som helst <3

Har väl en sån som alla har ;p
Inte en likadan då, men jag är ju lite udda x')


kommer sakna..<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0