till siri

till siri som inte säger att jag updaterar min blogg.updaterar ibland flera gånger om dagen! Hah! Sug på den du.
Sitter nu hr vid siris data och skriver. Ska sova här ikv. Egentligen skulle anna vara med också, fast hon ville väl inte elr något. Eftersom vi hade planerat det här sedan skolavslutningen..
Men jag och siri har haft mkt skoj idag!
Igår stod jag för damlaget och ja, det gick väl sisådär. Heh vi förlorade med 4-1 mot Luleå damfotboll. 3 nickmål och ett som hon sparkade ur händerna på mig. Typ dobbarna före. Fast ändå roligt att få börja spela med dom.
Ska väl låta siri få titta på datan nu. Haha stackarn får inte se xp

kram /sK

Kommentarer
Anna

du behöver väl inte skriva om mig? jag kunde ju bara inte? :p

2009-08-05 @ 13:44:50
siri

så sjukt kul vi hade ;* <3

2009-08-05 @ 16:36:23
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/
sofia

du är ju t om glad att du inte kunde :'o

jajja,

2009-08-09 @ 19:15:04
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0