chill

tjohejsan! Sitter nu här hos Emma med enotålig Evve på sidan om så jag skriver lite snabbt. Fast vad ska jag skriva om?
Dagen var väl som vanligt, elr inte precis, men inget av intresse. "Lekte" med niorna lite. Kramades lite x) Haha. Hade allsång på sundis efter kebablunchen också. Nu har jag en hel helg utan något att göra. Vi har ingen träning elr nått och match först på söndag! Vad ska man göra?? Izza bah igår i bilen hem från matchen: Har du hört  talas om att chilla?
Haha, eftersom att min rubrik lyder så, så är det vad jag ska gö i helgen innan skolan som jag  redan är läss på börjar.
/sK


saknar hästen <'3
saknar att ta på dom där skorna ;o
var fan aslängesen jag sprang. Å lär ju inte kunna gö det i helgen heller ;(

hoppas ni läser och kommenterar lite?? :)

Kommentarer
Ness

va A:P?

2009-08-28 @ 21:59:21
URL: http://sness.blogg.se/
Amanda

haha jag vet inte om jag is ta betalt ;)

2009-08-29 @ 15:07:29
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0