På stan med Hanniz :)

Hejsan svejsan :D
For på stan idag efter skolan (vi slutade efter lunch) med Hanna. Alla skulle typ på stan :'o Ida, Izza och Lina. Emma och Olivia. Emma och Evve. Och massvis med killar :P Först gick vi till kapphal och hade lite skojj xD Haha Sen till nordea för jag skulle hämta mitt ID-kort. Såg drogad ut -.- Sen gick vi till granngården och typ sprang över massvis med vägar xD Ja, eller massvis är kanske att överdriva :'p Men typ en stor väg x'D Vi kollade på massvis med saker och önska att man hade en häst (a) Efter vi hade gått tbx till "centrum" så gick vi till blå gåsen och jag köpte en BAMSEmikshake och Hannaköpte en kulglass ;D Där mötte vi Ida, Izza och Lina. Sen kom även Emma och Evve ;)  Ja å Hanniz gick lite överallt såg en supersnygg (och förhoppningsvis bra) mobil med 5 megapixlers (??) kamera, blixt och linsskydd, som jag behöver x'D Inte för att jag behöver en ny mobil... Men ändå (a) En Nokia vare oxå :) Allas sony-mobiler dampar ju bara så jag tror jag håller mig till nokia  ;P Vad föredrar ni?? :) och sen köpte jag ett par skor :D och Hanna köpte två linnen :) När vi skulle hem så köpte vi ännu mer å äta x) En macka :P När jag kom hem for jag direkt till orkestern. Vi spelade tyå nå låtar sen en som är jätte konstig x') Haha "äppelbo gånglåt jorden runt". Typ från Sverige, USA, Kina, Österike och Saudiarabien som är jätte konsitg :P Men rolig (:
Nu äre tråkengelska imorn så jag måste plugga -.-

Kraaaaaaam <3

tror det var den :P
Tror det var den ;P Haha kommer typ inte ihåg hur den såg ut xD Men tror inte den vara samma färg... Hanna, kommer du ihåg hur den såg ut?? :)

Kommentarer
Hanna

Hej! Sorry men jag kommer inte ihåg hur din mobil såg ut. Men den va i alla fall lila :D. Hehe hade bara lust att komentera xD

2009-05-05 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0