Onsdag <3 :)

Idag i skola var det väll som vanligt. Hade ingen idrott utan läste och svarade på massvis med frågor -.- Efter skolan hade jag tänkt va med Albin men han skulle till Riksgränsen och kommer inte hem förän på söndag :'( <3
Så eftersom jag och Hanna skulle göra svenskaläxan så gjorde vi den tillsammans. Det kanske inte blev så jätte mycket gjort för min del, haha vi har ju så kul x) <3
Sen efter maten så skulle man ju till stallet :D <3 Anna kom inte för dom håller på att flytta (som tur är bara till ett annat hus, typ bara 10 min ifrån där dom bor nu) men Siri var i alla fall där! :) <3 Hjälpte henne att borsta Zara för Conrad som jag skulle rida gick på lektionen innan. Vi red volter, på stora A och stora C. I traven var Conrad så fin :'D Verkligen en härlig häst! Vet inte om han gjorde det men det kändes som jag fick han att gå lite på tygeln :') Han var i alla fall superduktig!! <3
Sen när jag kom hem så ringde Lasse och frågade.. hm, eller rättare sagt SA att jag skulle vara med på träningslägret med damlaget till helgen (vill inte!!) och jag gick med på det tillslut, som vanligt. Antingen ignorerar han mig eller så anmäler han mig utan att jag vet om det!! :'o Jajja blir säkert kul ändå :)
Nu sitter jag här eftersom vi har sovmorgon imorgon :) Hoppas ni ids frtsätta läsa min blogg
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0