Fotboll helgen ut ;)

Hejsan!
Har varit på träningsläger hela helgen med damlaget. Ganska så kul faktist :D Men först så var jag på bio med Emma <3 (fredag)  Den var sjukt bra och det var nästan ingen i salongen xD Typ 10 platser som var upptagna. Sen fick jag kliva upp halv åtta på lördagen för vi skulle äta frukost på t-lägret. Det började egentligen på fredagen men eftersom jag och Emma hade planerat att gå på den bion ganska långt tillbaka så kom jag på lördag morgon. Vi tränade, åt, hade teori, tränade, åt, hade teori. På söndagen så hade vi match på eftermiddagen och gissa vad jag skulle göra. Jo såklart stå i mål -.- Lasse ljuger ju bara för mig :( T ex under cupen med 94:orna, "Nej Sofia, du behöver inte stå något, bara om Carro kanske vill spela ute". Vad fick jag göra? Stå halva matchern på dom 3 första matcherna(å Carro spelade inte ute). Hade säkert fått gö samma dom 2 andra om jag inte hade sakt till. Och under träningslägret "Var med i helgen, du behöver inte stå något, kanske i någon övning bara". Jag fick stå HELA HELGEN!!! :( I matchen blev det 7-1 till g-stad "/ Sen när man kom hem så var man ju astrött xD somnade typ 9 :'o

Kraaam <3


ensamma i salongen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0